Testuj Yamahę R7 na torze. Yamaha R3 też będzie na Ciebie czekała
Pomiar czasu, opieka instruktorów, kontrolowane warunki. Do tego motocykle Yamaha R7 i Yamaha R3 dostępne na miejscu do testowania. Zobacz track day, jakiego jeszcze u nas nie było.
ZAPISZ SIĘ TUTAJ ! >>
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeZ jednego i drugiego tekstu można wywnioskować tylko jedno że marka bmw nie bedzie trzymac husqvarny przez która ma straty finansowe.. Wiec jesli sprzedaz nie wzrośnie cięzko to widze...
OdpowiedzZ obu tekstów i braku sensownych odpowiedzi wynika że wymyślasz.
OdpowiedzNiech bedzie że wymyślam. Ale bede sie smiać jak przeczytasz na scigaczu że bmw chce sie pozbyc husqvarny ;) szkoda sie dalej przegadywac, zobaczymy jak to bedzie...
OdpowiedzUpieram sie tak przy swoim bo na prawde wierze że BMW wie co robi z Huską. Powiedz mi jaka marka ma szanse w offroadzie zagrozić KTMowi? Japończycy wypadli z obiegu, GasGas? Beta? Tylko Husqvarna, bo ma wiedzę, doświadczenie i wyrobią markę. Może i teraz przynosi straty ale są w trakcie poważnej reorganizacji, inwestują w nowe modele, jeśli interesujesz sie offroadem to sam widzisz jak bardzo sie zmieniają. Dlatego nie wyciągałbym wniosków na podstawie jakiś pojedynczych danych. Co będzie z Huski okaze sie za 2-3 lata, a myśle ze będzie dobrze ;) Mini też było na skraju bankructwa jak przejmowało go BMW;)
Odpowiedzzeby tylko robili silniki husqvarny a nie kimko bo to nic dobrego
OdpowiedzMam jako takie pojecie o Kymco i wierz mi że jakościowo te silniki nie ustępują japonskim. Zresztą fakt, że robią silniki dla BMW jest chyba tego najlepszym dowodem, szczegolnie że BMW zawsze było znane z super silników i nikt by nie narażał takiej reputacji na szwank
OdpowiedzSzczerze wlaśnie nie interesuje sie off roadem temu wyciągnolem takie a nie inne wnioski, ja zycze im jak najlepiej! Jeśli z Husqvarna bedzie tak jak powiedziales z MINI to odniosa sukces wbrew wszystkiemu.. Dla mnie Nuda 900R jest najciekawsza w ofercie huski.
Odpowiedz